Сховати фільтри
Фільтри 0
Сортувати:
Фільтри 0

Запитання і відповіді

Як оформити замовлення?

Щоб оформити замовлення, необхідно увійти в свій профіль або створити новий на сайті decathlon.ua, додати товар у кошик та обрати спосіб доставки й оплати.

Як скасувати замовлення?

Скасувати замовлення в особистому профілі неможливо. Щоб скасувати замовлення, Ви можете написати нам у будь-який канал зв’язку (чат, Viber, Telegram, email) або зателефонувати за номером 0 800 21 84 84.

Чи можу я об'єднати декілька замовлень?

На жаль, в нас немає технічної можливості об'єднувати замовлення. Ми можемо скасувати Ваші замовлення, а Ви оформите нове, якщо побажаєте.

Щоб скасувати замовлення, зверніться у будь-який канал зв’язку (чат, Viber, Telegram, email) або зателефонуйте за номером 0 800 21 84 84.

Як я можу відстежити своє замовлення?

Актуальний статус замовлення та номер відстеження транспортної накладної Ви можете побачити в особистому кабінеті на сайті decathlon.ua у вкладці "Мої замовлення", а також у повідомленнях, що надходять на телефон та електронну адресу. Не забувайте перевіряти “спам”.

Чи можу я частково викупити товари з мого замовлення на Новій Пошті?

Послуга часткового викупу недоступна.

Як я можу повернути або обміняти товар?

Для обміну або повернення товару, придбаного через наш інтернет-магазин, необхідно заповнити Акт-заяву на повернення, обов'язково вказавши номер замовлення, номер чека, свій ІПН (ідентифікаційний код) та IBAN-номер карткового рахунку.

Після цього товари та заяву просто відправте за адресою, що вказана в Акті на повернення або в касовому чеку. Отримувач – ТОВ “Декатлон Україна”, 0993539640. Вартість доставки оплачується відправником.

Якщо доставлений товар не відповідає заявленим вимогам або має недоліки, зворотню доставку сплатить Decathlon.

Товари, придбані у фізичних магазинах, можна повернути лише у фізичних магазинах.

Чи можу я замовити товар з сайту Декатлон інших країн?

Для замовлення доступні лише ті товари, що представлені на нашому сайті.

Чи можу я змінити дані доставки або отримувача?

Так, змінити спосіб доставки та отримувача можливо через будь-який канал зв’язку (чат, Viber, Telegram, email) або зателефонувавши за номером 0 800 21 84 84.

Чи можу я змінити товари у своєму замовленні?

На жаль, в нас немає технічної можливості змінювати товари у замовленні.

Ми можемо скасувати замовлення, а Ви оформите нове, якщо побажаєте.

Що дає картка лояльності Декатлон?

Щоб стати учасником програми лояльності, Вам необхідно лише пройти реєстрацію на сайті або на касі магазину. Основними перевагами є збереження чеків та гарантії на покупки у Вашому профілі, можливість обміну або повернення невикористаного товару впродовж 365 днів, а також знижка до дня народження 10% (за умови, якщо дата народження внесена у Ваш профіль на сайті).

Більш детальну інформацію щодо переваг і умов участі у програмі "Мій Декатлон" Ви знайдете за посиланням.

Як отримати знижку до Дня народження?

Знижку можна отримати у фізичному магазині або онлайн. Промокод на знижку приходить на електронну адресу за 7 днів до дати народження за умови реєстрації на сайті та введення дати народження в профіль.

Які є способи доставки та оплати?

Доставка здійснюється Новою Поштою по території України. На відділення або на адресу. Також доступна послуга самовивозу з магазинів Декатлон.

Оплатити замовлення можливо на сайті через платіжну систему Fondy, або при отриманні на Новій Пошті через грошовий переказ.

За яких умов діє безкоштовна доставка?

З умовами доставки можгна ознацомитись на сторінці за посиланням.

Чи можна оформити замовлення без реєстрації?

Так, Ви можете оформити замовлення без реєстрації, звернувшись через будь-який канал зв'язку.

Я створив(-ла) картку лояльності при покупці в магазині. Чи означає це, що я зареєстрований(-а) на сайті?

Ні, необхідно завершити реєстрацію на сайті.

У вас є подарункові сертифікати?

Подарункові сертифікати можливо придбати та використати тільки у фізичних магазинах. Вам потрібно звернутись до будь-якого нашого магазину, де Ви отримаєте безкоштовну подарункову картку, яку зможете поповнити на касі на будь-яку суму від 100 до 5000 грн. Термін дії картки – 12 місяців. Також фізичну картку можна замовити Новою Поштою.

Я не встиг/ла скористатися подарунковим сертифікатом до закінчення його терміну, бо Decathlon не працював з 24 лютого 2022. Чи дійсний мій сертифікат?
Ми продовжили дію всіх подарункових сертифікатів, придбаних після 24 лютого 2021, на півроку. Якщо на подарунковому сертифікаті залишився баланс, нею можна скористатися до 7 квітня 2023 включно у наших фізичних магазинах. 
Який термін зберігання замовлень в магазинах та на відділенні?

Замовлення у відділенні зберігаються 5 днів, у магазинах - 3 дні.