Плитка для килимка 100 для дитячої гімнастики синя
Наявність в магазинах
Наявність в магазинах
Безкоштовна доставка для замовлень
від 2000 грн при оплаті онлайн
Безкоштовна видача в магазині
Базова, практична плитка з піноматеріалу, продається окремо, щоб створити власний ігровий майданчик для дітей.
Переваги
Розвиток психомоторики
Поєднуй плитки між собою, щоб створити комфортну ігрову зону для дитини.Амортизація
Матеріал пом'якшує удари.Щільність: 45 кг/м3, товщина: 10 мм
Компактність
Компактний дизайн для зручного зберігання: 33 × 33 см.Опис продукту
Основні етапи розвитку динамічного балансу
До 4 років діти мають навчитися рухатися у заданому напрямку, поступово пересуваючись і ставлячи стопи поруч.
У 4 роки діти вчаться ходити, ставлячи одну ногу перед іншою по доріжці, розмір якої в півтора рази більший за дитячу ніжку.
У віці 6 років діти вчаться ходити, ставлячи п’ятку однієї стопи до пальців іншої по доріжці, ширина якої не більше за ширину самої стопи.
У 4 роки діти вчаться ходити, ставлячи одну ногу перед іншою по доріжці, розмір якої в півтора рази більший за дитячу ніжку.
У віці 6 років діти вчаться ходити, ставлячи п’ятку однієї стопи до пальців іншої по доріжці, ширина якої не більше за ширину самої стопи.
Психомоторний розвиток:
Психомоторний розвиток дитини залежить від поєднання генетики, рухових навичок та розумових здібностей.
Продукт може покращити психомоторний розвиток дитини, якщо він підтримується руховими навичками.
Рухові навички мають декілька аспектів: схема тіла, динамічна координація, рівновага, координація рук-очей, дрібна моторика, орієнтація у часі та просторі.
Продукт може покращити психомоторний розвиток дитини, якщо він підтримується руховими навичками.
Рухові навички мають декілька аспектів: схема тіла, динамічна координація, рівновага, координація рук-очей, дрібна моторика, орієнтація у часі та просторі.
Схема тіла
Схема тіла – це сприйняття дитиною свого тіла, що дозволяє їй оволодіти своїми рухами та розвинути самосвідомість. Вона будується на відчуттях і діях ("тіло, яке відчуває, рухається"), а далі – на уявленнях і описі ("уявлення про тіло", малюнок людини). Чим більше дитина рухається, тим більше вона вчиться вдосконалювати свою схему тіла і тим краще її рухи.
Координація очей і рук
Координація очей і рук включає дії, необхідні для прицілювання частиною або всім тілом: малюки йдуть певним шляхом, потім націлюються руками та ногами спочатку на великі предмети та цілі, перш ніж переходити на дедалі менші предмети та цілі, одночасно навчаючись керувати пальцями: гра на фортепіано, нанизування бісеру, письмо.
Орієнтація у часі та просторі
Усвідомлення часу та простору включає все, що передбачає сприйняття дитиною свого "я" у часі (до / після, ритмічна активність, день / ніч, пори року тощо) та просторі (спереду / ззаду, на / під, праворуч / ліворуч тощо).