Повністю графітова рамка, з широким поперечним перерізом для стійкості при ударі і відмінного комфорту в руці.
Педагогічна особливість
> постановка рук
Дві позначки на руків'ї допомагають зрозуміти дітям, як розташовувати руки:
- Тримай ракетку домінуючою рукою нижче двох пунктирних ліній
- Друга рука, особливо для ударів бекхенд, повинна обхоплювати ручку вище двох пунктирних ліній
Це забезпечує більшу потужність і стабільність при ударі.
Педагогічна особливість
> рукоятки для ракеток
Зонування руків'я (3 яскраві позначки) допомагає дітям правильно розташовувати руки на ракетці TR500 при ударі зліва, справа та під час подач.
Дитина має розташувати руку так, щоб було видно:
- жовту позначку під час удару справа;
- білу позначку під час подачі;
- сіру позначку при ударі реверсом.
Це дозволяє правильно розташувати струнну поверхню під час удару та ударити по м'ячу правильно.
Педагогічна особливість
> стійка чемпіона!
Коли дитина отримує м'яч, вона повинна тримати ракетку так, щоб бачити мішені на рамці.
Ноги слід поставити на ширині плечей та злегка зігнути в колінах, щоб стати у правильну стійку для відбивання м'яча.
Підготовка до та виконання удару
Щоб дітям було легше підготуватися до удару і виконати його, на ребро ободу ми нанесли обличчя персонажа.
У верхній частині замаху мішень повинна бути спрямована в бік м'яча, що летить.
В кінці маху він все ще має дивитися на м'яч, що відлітає.
Це заохочує дитину готуватися та завершувати удар правильно.
Педагогічна особливість
> середня зона сітки
Ми наносимо біле маркування у вигляді кулі на найбільш потужній частині струнного ложа ракетки.
Намагаючись прийняти м'яч в цій зоні, дитина зосереджуватиметься на центруванні м'яча на ракетці та збереженні правильного положення.
Це дозволить зробити удар по м'ячу більш ефективним і впевненим. Дійсно, саме в середній зоні сітки удари є більш потужними, точними, а вібрації – меншими.