Сховати фільтри
Фільтри 0
Сортувати:
Фільтри 0
Шолом RCR для шосейного велоспорту чорний
  • Шолом RCR для шосейного велоспорту чорний
  • Шолом RCR для шосейного велоспорту чорний
  • Шолом RCR для шосейного велоспорту чорний
  • Шолом RCR для шосейного велоспорту чорний
  • Шолом RCR для шосейного велоспорту чорний
  • Шолом RCR для шосейного велоспорту чорний
Шолом RCR для шосейного велоспорту чорний
  • Шолом RCR для шосейного велоспорту чорний
  • Шолом RCR для шосейного велоспорту чорний
  • Шолом RCR для шосейного велоспорту чорний
  • Шолом RCR для шосейного велоспорту чорний
  • Шолом RCR для шосейного велоспорту чорний
  • Шолом RCR для шосейного велоспорту чорний
Шолом RCR для шосейного велоспорту чорний
3499 грн
VAN RYSEL
8733900

Шолом RCR для шосейного велоспорту чорний

3499 грн
8733900
VAN RYSEL
Шолом RCR для шосейного велоспорту чорний
Колір :
розмір :

Підібрати розмір

Мій розмір

Останні товари на складі

Наявність в магазинах

Шолом, призначений для спортивної їзди. Цей легкий вентильований шолом використовується командою Decathlon AG2R La Mondiale на гірських перегонах.

Переваги

Вентиляція

8 повітряних отворів з'єднані з 7 виходами через канали

Легкість

Технологія In-Mold дозволяє отримати легкий шолом (270 г в розмірі M)

Анатомічний дизайн

Мікрометричне регулювання. Регулювання потилиці

Аеродинамічні властивості

Створено і протестовано в аеродинамічній трубі для зниження опору повітря.

Сумісність

Сумісний з довгим волоссям. Може вмістити косу.

Опис продукту

Лінійка RCR

Лінійка RCR для RACER − це лінійка, призначена для велосипедистів, які шукають найкраще спорядження. Ця лінійка підходить для велосипедистів, які прагнуть досконалості на будь-якій місцевості. Універсальні вироби дуже високого рівня для катання як на рівнині, так і у високогір'ї.

Лінійка RCR була обрана професійною командою Decathlon AG2R La Mondiale

Безпека

Оскільки основною причиною придбання шолома є забезпечення власної безпеки, цей шолом відповідає усім найвибагливішим стандартам ударостійкості.

Він відповідає європейському стандарту EN1078.
Цей стандарт стосується наступних аспектів: конструкція шолому, зокрема кут огляду, здатність матеріалу поглинати удари, система фіксації підборіддя і пристроїв для затягування, якість маркування та інформація.

Розміри та вага

Розмір шолома залежить від обхвату голови.

RCR:
Розмір S: 52-55 см - 230 г.
Розмір M: 55-59 см - 270 г.
Розмір L: 59-62 см - 290 г.

Цей шолом також доступний у версії з системою MIPS. Ця система дещо змінює розмірну сітку, тому якщо ти перебуваєш у верхній частині розмірного ряду і віддаєш перевагу версії MIPS, ми рекомендуємо купувати на один розмір більше.

Вентиляція

Вентиляція шолома є оптимальною, коли великі входи для повітря з'єднані з виходами через канали, які дозволяють повітрю циркулювати. Голова - важлива зона для охолодження тіла під час інтенсивних навантажень. Таким чином, відведення тепла, що утворюється, є пріоритетом для підтримки високого рівня продуктивності.

Вентиляція та аеродинаміка

З іншого боку, невдало розміщена вентиляція може призвести до значної втрати аеродинамічних характеристик, значно збільшуючи опір.

RCR має систему вентиляції, що регулюється залежно від твого положення на велосипеді. Чим пряміше ти стоїш, наприклад, під час підйому по схилу, тим ефективнішою є система. Як тільки ти піднімеш голову вгору, аеродинаміка цього шолома матиме вирішальне значення.

Умови повернення (специфічні для ЗІЗ)

Цей шолом є засобом індивідуального захисту (ЗІЗ), його захист буде залежати від його стану.Ми приймаємо шоломи тільки в новому стані. Якщо шолом не підійшов, будь ласка, поверни його разом з інструкцією з експлуатації та етикетками.

Термін служби шолома

Шоломи не вічні. Для забезпечення максимальної безпеки ми рекомендуємо замінювати шолом щонайменше кожні 5-7 років. Важливо зберігати його в чохлі, в сухому, прохолодному місці, подалі від сонячних променів.
Екстремальні температури швидше руйнують піноматеріал шолома.

Після значного удару необхідно замінити шолом, оскільки він може втратити свою ефективність, якщо всередині конструкції з'являться тріщини.