Велосипед XCR розроблений у співавторстві з Д.Шевро, чемпіоном Європи з Ironman. Це плід співпраці з компанією Swiss Side, що спеціалізується на аеродинаміці.
Розроблено з CFD та протестовано в аеродинамічній трубі для кращої оптимізації.
Ефективність
Рама і вилка виготовлені із високомодульного вуглецевого волокна.
Вага
8,5 кг у розмірі M.
Рама: 1329 г
Вилка: 470 г.
Легке складання/розбирання
Завдяки платформному кріпленню, кокпіт знімається двома гвинтами.
Опис продукту
Рама XCR TRI – більше ніж просто рама!
Рама XCR – це рама з високоякісного карбону, що відповідає вимогам велоспортсменів найвищого рівня. Наш партнер-триатлет Деніс Шевро, дворазовий чемпіон Європи з Ironman, їздить на XCR.
Він був розроблений у співпраці з Swiss Side, чия експертиза в аеродинаміці дозволила використати кожну можливість для оптимізації без жодних компромісів. Щоб задовольнити харчові потреби під час довготривалої гонки, на верхню трубу встановлено бенто-бокс, який може вмістити до 6 батончиків або гелів.
Кокпіт XCR для триатлону
Правильне положення є важливим фактором ефективності, особливо коли мова йде про змагання на час. Ми розробили кокпіт, який дозволяє регулювати висоту, ширину, глибину та кут нахилу, використовуючи різноманітні елементи, такі як подовжувачі та різноманітні розділювачі. Що стосується подовжувачів, ми обрали модель Zipp Vuka Carbon EVO 110 для ідеальної ергономіки.
Групсет SRAM Rival
Ми обрали групсет CLM Triathlon SRAM Rival за його ефективність і доступність: Ліва ручка Sram S900 з гальмівним механізмом і трубкою
Права ручка Sram S900 з гальмівним механізмом і трубкою
Корпус з'єднання Sram AXS Blipbox
Кнопки Sram AXS Blips та Sram AXS Clics
Зарядний пристрій Sram AXS
Акумулятори Sram AXS ×2
Передній перемикач Sram Rival AXS
Задній перемикач Sram Rival AXS 12 швидкостей
Касета Sram Rival 10–30
Каретка Rival 48×35
Розміри шатунів: XS/S 170 мм
M/L 172.5 мм
XL 175 мм
Колеса SWISS SIDE / Покришки MICHELIN
Колеса Swiss Side є одними з найшвидших на ринку, і цілком логічно, що ми обрали моделі Hadron² Classic, які є золотим стандартом аеродинаміки.
Переднє колесо: HADRON² Ultimate 625
Заднє колесо: HADRON² Ultimate 800
Завдяки більш компактним спицям та втулкам DT Swiss, HADRON² Classic – це колеса з найвищими експлуатаційними характеристиками.
Безкамерні покришки Michelin Power Cup 700×25
Рекомендований тиск: 5 – 8 бар
Застереження і регулювання
Увага: ніколи не стискай гальма без закріпленого колеса, оскільки гальмівні колодки можуть прилипнути одна до одної.
Якщо ротор торкається колодок, ось як вирівняти колесо та каліпер:
– Послаб вісь колеса.
– Різко загальмуй та одночасно затягни вісь.
– Якщо ротор все ще торкається гальм, пророби те саме і послаб каліпер.
– Якщо тобі не вдається вирішити проблему, завітай до однієї з наших майстерень.
Притирання гальм
Притирай гальма на рівній, сухій дорозі. Чергуй передні та задні гальма, і виконуй наступні кроки: Крок 1: Їдь зі швидкістю 15 км/год і поступово гальмуй, щоб знизити швидкість до 5 км/год, повтори 10 разів. Крок 2: Їдь зі швидкістю 20 км/год і поступово гальмуй, щоб знизити швидкість до 5 км/год, повтори 10 разів. Крок 3: Їдь зі швидкістю 25 км/год і поступово гальмуй, щоб знизити швидкість до 5 км/год, повтори 10 разів. Між кожним кроком відпусти гальма і проїдь кілька десятків метрів.
Поради з догляду
Зверни увагу, що важливо регулярно обслуговувати трансмісію, особливо якщо ти їздиш в складних умовах (мокрі та/або брудні дороги).
Регулярне технічне обслуговування допоможе продовжити термін служби трансмісії.
Регулярно перевіряй свій ланцюг за допомогою нашого індикатора зносу ланцюга,
який доступний на нашому сайті.
Як обрати розмір?
Будь ласка, звернися до таблиці геометричних параметрів рами велосипеда.
В ідеалі, ми рекомендуємо провести постуральне дослідження, щоб максимально ефективно використовувати можливості твого велосипеда.
Якщо ти вагаєшся між двома розмірами, краще вибрати менший велосипед. Він буде більш чутливим і грайливим. Однак, якщо ти хочеш почуватися комфортно під час їзди на великі відстані, краще вибрати більший розмір.